Väldigt allmänt...

Jag har cyklat 1,5 mil idag. Inte dåligt! Jag känner mig väldigt nöjd, även om benen är lite svajiga. Jag måste verkligen träna lite oftare.

Båda mina gossar sover, här är tyst och lugnt. Jag har planer på att sitta uppe en timme till bara för att få lite Maria-tid. Missade Desperate Housewifes idag så det blir nog det som får underhålla mig en stund :)

I morgon skall jag ta det lugnt, dricka mitt kaffe ovanligt långsamt och njuta av att inte känna minsta stress. Ännu mer Maria-tid med andra ord. Fast jag måste städa, det är verkligen dags, efter en vecka med studie-stress och bygge är hela huset upp och ner.

Jag känner mig löjligt glad just nu, det måste vara en av träningens bättre effekter. Härligt!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0