God morgon !

Jag har minsann trogna läsare som inte lämnar mig i första taget! Härligt!

Vi har varit hantverkare i flera dagar i sträck, målat i både köket och sovrummet, bytt lister och lagt golv. En riktig pers men den betalar av sig ska ni veta. Det blev en riktig uppfräschning av hela lägenheten. Nu ska vi sätta in en vinhylla och eventuellt byta handtag i köket, sedan för det räcka med arbete för det här året.

Jag har kommit fram till att jag är bloggberoende. Det vill säga att jag har ångest för att jag inte har hunnit läsa mina favoritbloggar de senaste dagarna, förvänta er en massa kommentarer på gamla inlägg! Jag är jätte nyfiken på vad alla har haft för sig och ska försöka ta mig tid att kika in i eftermiddag. Nu ska jag till tandläkaren och är bussburen. Går bussarna som vanligt? Tycker ni att jag alltid är hos tandläkaren? Jag håller med. Jag ska till hygenisten idag, jag var där senast för två månader sedan, varför ska jag dit idag också? Det känns lite som att de vill åt mina pengar... Nej, det känns verkligen så!


Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Det där med bloggberoendet låter läskigt bekant ;)

2010-12-07 @ 16:35:52
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0