I Sverige behöver ingen tänka själv.

Buhu. Jag är orolig för att jag inte klarade provet idag. Det är en ovanlig känsla, i normala fall brukar jag snarare vara orolig för att lärarna ska tro att jag haft en fusklapp. Usch! Det känns riktigt jobbigt. Matte har aldrig varit mitt starkaste ämne och vad kan jag förvänta mig när jag i panik läser kursen på 2,5 veckor. Hitta ursäkter kan jag tydligen i alla fall. Bra att jag är bra på något.

Jag åt precis den sista ätbara biten ur paradisasken och insåg att det bara fanns EN (av fyra) romrussin kvar. T skulle liksom jag hellre äta gul snö. Det innebär att Oliver har dragit i sig tre. Har jag drogat mitt barn? Nej, om det vore alkohol så skulle de nog ha 18 årsgräns. Vet ni varför jag älskar Sverige? För att här behöver jag inte ta något eget ansvar, staten fixar allt! (Ironi, ni vet...)

Ikväll ska jag och O ha fredagsmys. Vi ska äta massor av chips, dricka julmust och rulla i säng rätt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0