Dagens + Gårdagens

Oliver ville inte att Tobias skulle gå, han skrek för full hals, när han tillslut lyckades åka var Oliver helt förstörd. Jag tröstade och frågade om han ville ha en skorpa. "MMM" sa han bestämt. Han ligger nu här bredvid mig och suger på skorpan i sömnen. Sötingen!

Idag vaknade vi allihopa sent och vi har spenderat dagen med att städa, tvätta, diska och ja, ni vet allt sådant. Inte vidare intressant, men ack så nödvändigt.

Igår kväll var vi hos Jennifer, eller indirekt hos Jennifer, vi var snarare på hennes arbete, de hade varit vänliga nog att låta henne ha sin födelsedagsfest där. Rena rama lyxen, biljardbord, jukebox och en säng. Personligen kan jag inte låta bli att undra om företaget kanske är ett eventbolag i smyg? Jag och T hade väldigt trevligt, men kände oss lite felplacerade, han skulle jobba natt och jag äter pencilin så vi satt där bland alla alkoholhaltiga burkar och drack kaffe. Det kändes väl sådär. Vi åkte hem redan vid niosnåret för att hämta Oliver som var hos sin farmor och farfar. Men vi hade som sagt trevligt och tackar så mycket!

Oliver visade också att han var en hejare på att tanka igår när vi lekte på dagiset. Den där tungan sticker ut ständigt som ni ser!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0