Försöker min mamma ta livet av mig?

Har ni någonsin ställt er den frågan? Min första gång var idag när jag kopplade in sladden till den bärbara hårddisken jag fick av henne i julklapp (födelsedag?). Det kom ett enormt ljussken och jag fick en stöt, sedan började den se ut som ja ett tomtebloss... Spännande. Det var en vanlig stöt inte en sådan man kan dö av (tror jag). Det här är min första dag som ensamstående mamma (provisoriskt), det verkar mycket lovande, eller inte! Nåja, jag tror grannen hade hittat mig om det hade gått illa :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter lovande det här... ;) Tur att det gick bra i alla fall!

2010-07-19 @ 19:42:39
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är alltid bra att vänja barn succesivt vid faror.

Farmåt hösten vill du kanske låna bilen. Då är det bra att vara lite förberedd och ha erfarenhet av tekniska prylar.

2010-07-20 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0