Dags att sluta?

Jag, pappa (o:s morfar) och Oliver har suttit bänkade i soffan nästan hela dagen, undantag gjordes för mat och fotboll. Inte illa för en ogillare av monarkin! Det var mysigt, i vissa lägen till och med aningen underhållande och jag kan inte låta bli att beundra dekorationerna. De rosa rosorna som prydde matsalen var/är fantastiska - de skapade den rätta stämmningen. 

Nu har Oliver somnat och pappa dragit sig hem. Jag kände att det var lite väl mycket bröllop och valde därför att kika in på Elles hemsida för lite annan inspiration, men jag möts av följande: "Brudklänningen gjord av Pär Engsheden" och "Så blir Viktoria och Daniels dag enligt astrolog". Det var lite av en besvikelse. Uppenbarligen är uppdateringen usel också, jag lovar att jag kan berätta mycket bättre om deras dag var än vad astrologen kunde igår. Jag loggar sedan in på Facebook, under intrycket att mina vänner inte är förtjusta i kungafamiljen. Det ingav mer besvikelse än vad Elle lyckades med.

Nu funderar jag på att lägga surfande och tv-tittande på hyllan. Jag får helt enkelt sitta med levande ljus, musik och ja,vadå? Stirra in i väggen? Jag verkar ha ungefär lika kul som Lars Ohly denna kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0