Vad är knepet ?! - CHILL(I) !?

Tittade in lite snabbt på Expressens hemsida och möttes av rubriken "Chilli tar bort magfettet". I artikeln står också följande "Du känner säkert till att chili sätter fart på din förbränning". Nix, det visste jag verkligen inte!. Enligt en ny studie, tar det främst bort fettet på magen. Är det bara jag som undrar om det kanske var så att deltagarna i testet inte åt på 14 dagar och gjorde femtio situps per dag? Sen undrar jag förstås varför inte alla Indier är jätte smala i så fall, jag menar allt de äter är väl chilli och ris? Knäpp artikel, fast jag kommer äta chilli för säkerhets skull, jag menar det skulle ju kunna vara sant...

Källa: http://www.expressen.se/halsa/1.2046305/chili-tar-bort-magfettet





Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-30 @ 14:55:24
Postat av: TIPSBLOGGEN!

Sv: Cider som köps i mataffären ! :)

2010-06-30 @ 14:55:59
URL: http://mangojango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0