Frukost i det gröna - men då kommer en dammsugare...

God morgon till vissa och god förmiddag till andra. Ett heltäckande God dag till alla!

 

Jag känner mig lite extra nöjd med min frukost eftersom jag åt den utomhus (lite kallt var det kanske, men vad gör man inte för våren?). En kopp kaffe och en skinksmörgås senare var jag tvungen att vandra in. Våra kära hantverkare, som föreningen har anställda, var tvungna att ”dammsuga gatorna” och det innebar en del oväsen och damm.

 

På dagens schema står sanering av köket, kanske en viss överdrift, men det är fortfarande kaos från efter middagen igår. Om man är för slö för att diska direkt växer högen under natten – jag har inga vetenskapliga bevis, men just nu känner jag mig väldigt säker på det. Undra om jag borde låta bli att balansera upp min kaffekopp på högen? Jag tar det säkra före det osäkra tror jag, diska först placera mer disk sedan.


Bortsett från disken skall jag studera psykologi och torka av utemöblerna. Jag hinner nog inte med så mycket mer innan jag skall hämta Oliver. Idag är en sådan där dag när jag saknar honom lite extra, det är skönt att det är fredag!

 

/Maria


Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

Coolt blogg haeder för utom att du ha glömt Tobbe. Han är ju lika mkt i ditt liv som oliver :)

2010-03-26 @ 20:04:51
URL: http://www.mondoblog.se/nena
Postat av: Maria

Haha. Nej, men jag vill inte blanda in honom i mitt bloggande, han tycker det är så fåningt :D

2010-03-27 @ 11:47:02
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0