Ikväll klockan 20.30 blir det mörkt hos oss!

Earth hour - Yeah.
För lite skönt är det faktiskt att slippa höra en dånande tv, sitta i kallt lampsken och höra diskmaskinen surra. Vi ska missa Jakten på Julia och bojkotta Körslaget (som för övrigt är ett extremt dåligt program), för att bara vara, tända ljus och spela sällskapsspel. Jag längtar, mys-faktorn slår i höjden!


Skogsmänniska
Jag har en konstig längtan efter naturen idag, jag vill dra på mig stövlar och regnjacka och ge mig ut i skogen och bara vara. Dra in skogens dofter och trampa runt i lera. Mycket konstig vision. På frågan varför förvandlas jag till nutidens största frågetecken.


Lyx
Nu ska vi laga lite lyx mat. T har redan förkläde på sig och jag känner mat oset. Mmmmm. Synd att det inte är grillväder. Här sitter jag och är lat men ändå blir det mat! Ibland är min sambo för underbar, jag blir riktigt bortskämd.


/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0