Nåja, vad är väl en resa till Rom..?

Nåja, vad är väl en resa till Rom..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!


Olivers farmor fyller femtio år i Juli och de har nu bokat en resa till Rom för hela familjen. Mysig tripp. Jag och Oliver valde att inte följa med även om Rom har sina ljusa sidor känns det inte helt rätt att ta med Oliver dit, storstäder och små barn är ingen bra kombo. Med andra ord kommer vi att vara "pappa-fria" i fyra dagar. Jag har inte bestämt mig för om det är en katastrof eller om det är ren och skär lyx ännu. Jag tycker det skall bli kul för T att få komma i väg lite dock, jag tror det är bra med lite miljö ombyte. Rom i Juli är förmodligen stekhett så jag gissar på att jag och Oliver kommer ha några mysiga (lite svalare) sommardagar i Sverige för oss själva. Jag tror jag ser framemot det litegrann i smyg. Det är nog bra att sakna varandra lite i bland, ett liv med barn har en tendens att bli lite väl tajt emellanåt.


Nåja, vad är väl fyra dagar själv med Oliver..? Dem kan vara dötrista och långtråkiga och alldeles... alldeles underbara!


/Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0