Rör-snubben

Jaha, precis när jag skulle gå in i duschen ringer det på dörren, vem i hela friden kan det vara är min första tanke, jag gissade på Jennifer eller möjligtvis mormor,men jag hade fel. Det är rör killen, som skulle installera en vattenmätare (beslut taget av br föreningen), så nu är han i olivers rum och det kommer konstiga ljud därifrån. Stön och bank. Jag funderar på om jag skall fly fältet, låsa in mig i badrummet eller kanske bara sitta här och verka normal. Jag känner mig delad. Hjälp, vilka ljud! Jag tror han river stället med sin kropp. Tröjan med Plumber känns lite ute också by the way. Fine, jag sitter här och väntar ut honom. Kanske borde jag smyga in till honom och ta en bild, om jag skulle bli rånad eller så, för vara på den säkra sidan...


/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0