I maj sitter man ute även om det är kallt.

Har just kommit hem och slagit mig ner utomhus med dator och proteindrink i högsta hugg! Härligt.

Provet
Provet gick sådär tror jag. Jag hade helt glömt bort en Hawkan (eller något liknande. Ja tack, jag undrar också vem det är...). Jag känner mig inte helt nöjd med min insats för betygets skull, men rent lärdomsmässigt känner jag inte att jag kommer förlora något på att inte kunna alla Storbritanniens högtider och dess innebörd...
Med andra ord känner jag mig tillfreds med mig själv.

Oliver
Snart är det dags att hämta Oliver från dagis, undrar jag om han är trött efter nattens bravader.

Tobias på praktik
T startar idag en sju veckor lång praktik period på ett företag i Borås. Jag är lite rädd att jag inte kommer se röken av honom. Han verkar väldigt glad och nöjd över det (inte över att inte träffa oss utan över sin praktikplats såklart, kände mig tvungen att förtydliga det). Ja, vad ska jag mer säga om det. Jag är inte vidare lycklig över idén men känner att det inte är min sak att avgöra och stödjer honom därför fullt ut. Jag och Oliver kommer ha massa roligt och i själva verket är det ju faktiskt mest synd om honom som ska åka bil tre timmar om dagen... Det som egentligen är jobbigt är att han även jobbar vissa helger och då kan det bli lite mycket kanske, men det är bara att ta sig igenom. Tacka gud för att det enbart är i nuläget.
Jag beundrar ensamstående föräldrar!
 




Kommentarer
Postat av: Lena Lindberg

Hej Maria! Är du redan hemma,jättetjusig dator för att inte tala om gossen med de stora glasögonen Vad innehåller proteindrinken? Nu har vi ju pratat redan och kommenterat en del.Undrar hur mycket plats det finns att skriva på,inte så mycket. Jag tycker att det är så fint att kunna titta på alla bilder.Sedan skall jag börja kommentera det som du vill debattera.Det har jag velat göra men inte kommit mig för.Hoppas det här kommer fram till dig.

Ha det så bra nu du och Oliver, han skall väl snart hem. Från Mormor - efter en ganska skarp tllsägelse.

2010-05-24 @ 15:26:34
Postat av: Svar från Maria Dahlgren

Hej Mormor!

Det var en mycket fin kommentar! Kul att du tycker om bilderna och kul att du skrev tillsist!

Du kan skriva i princip hur långt du vill. Vad jag vet finns det ingen gräns! Nu ska jag rusa i väg och hämta Oliver.

/Maria

2010-05-24 @ 15:39:24
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0