Kjell Collection




Jag var ingen tajt följare av såpa Ullared, men jag såg det emellanåt och jag missade inte Kjell. Ingen kan väl ha missat Kjell och hans familj? Nu har Ullared tagit det ett steg längre och han har fått en egen collection som innehåller:

"
Tändvätska "Jag dränker in det rätt bra. Sedan får det ligga och dra". 
Skohorn "Ingen j-la plastaskit" 
Tältpinne i armeringsjärn "Sånt går inte att köpa"
Solbrillor "Jag kör dubbla lager"
T-shirt "Jag vill inte gå här mer"
"
Min favorit är tändvätskan, den var lite som en bomb för Kjell i programmet.
Tillråga på allt så har Kjell provision på allt som säljs ur hans collection, så familjen kan nog handla ännu mer på Ullared i år!

Minns ni Morgan ifrån programmet? Han kommer också inom kort med en egen collection!

-citat taget från Ullared.se, även bilden.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Har du varit på ullared någongång?:)

2010-05-25 @ 10:16:10
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Lena Lindberg

ha ,ha jätteroligt! om Kjelle men se upp du har skrivit fel. Morgan skall det vara inte Morgon.

Jättefina visdomsord i början.

Kram mormor

2010-05-25 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0