Olivers shoppingtur


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilka roliga leksaker. jag vill oxå ha sådanna. Gillade blåmusslan. en smart ide.

2010-05-28 @ 00:46:44
Postat av: Linnea

Vad härligt! Glada barn kan vara det bästa som finns ;)

2010-05-28 @ 01:12:45
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Sara - Axels mamma

Åh vad jag älskade den musslan! Vart köpte ni den??



Haha, ringarna var iaf väldigt fina=) Vi har inte hittat några som vi fastnat för än... Jag är för velig helt enkelt;)

Vi bodde i centrala gbg, men ville inte göra det när vi fick Axel så det blev första bästa och vi hamnade i Torslanda. Jag vantrivs till tusen men vi kommer skriva på papper nästa vecka för en av dom nya bostadsrätterna i Björkris(vid freeport) så snart är jag tillbaka i mysiga Kungsbacka igen=)

Ni då? Har sett lite på bilderna, är det Vallda ni bor i?

2010-05-28 @ 13:06:17
URL: http://annasarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0