Spontan bloggar.

Jag har lite "rubrik torka", som att jag inte alltid har haft det? Ha!

Jag har faktiskt något att skriva om, problemet är att jag inte vet vad. Det pågår nämnligen någon typ av hemlig verksamhet i köket, Oliver och T är där och jag är förbjuden inträde. Jag har spenderat tio minuter med att fundera över vad som kan tänkas hända där inne och kommit fram till att jag inte vet. Jag har nog drabbas av fantasibrist. Sen så undrar jag om det inte var morsdag igår? Kanske ska jag få en tårta i efterskott? Nu hade jag nog för bra fantasi däremot. Det här är spännande. Vita moln. Hm, mjöl? Bakning. De är knappast så avancerade att de bakar tårtbottnar själva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0