Ni är ju kvar!!

Om jag blev förvånad när jag efter säkert två veckors (?) bloggtorka fortfarande har några läsare kvar. Gud va kul! Jag trodde alla skulle ha lämnat mig vid det här laget. Ni är underbara! Nu ska jag återuppta bloggandet, även om det kanske inte blir lika mycket som förut så hoppas jag att några av er väljer att följa med vidare.

Att ha två barn är rätt hektiskt, speciellt nu när Oliver bara går 15 tim/v på dagis och jag samtidigt ska läsa i en studietakt på 100%. Men det ordnar sig snart när jag får in alla papper till chefer hit och dit. Nu är det som det är och jag försöker njuta av en massa extra timmar med Oliver trots att skolan hägrar. Han går på dagis mellan 9-14 tis,ons och tors den här veckan. 

Vad gäller skolan så är det kurserna "projektarbete" och "inlärningsstilar" som står på schemat just nu. Jag hoppas hinna komma i gång med båda två idag. Just nu sover den lille så sött så.

Uppdaterar med bilder från gårdagens besök på Liseberg lite senare.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart vi är kvar! (I alla fall jag). Väntar med spänning på fler bilder på Elias ;) Hur går det för dig? Låter lite väl hektiskt det där. Varför går Oliver bara 15 timmar om du pluggar? Har ni valt det själva, eller får han inte gå mer även fast du pluggar? Nu får du snart berätta mer om lille bebisen! :)

2011-04-26 @ 14:54:34
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: josefine

hej, förstår att det måste vara jätte stressigt att plugga när oliver bara går 15h. ja jobbar själv på förskola och vi har flera föräldrar som studerar under mammaledigheten och det har rätt till mer tid på förskolan. i ditt fall om du pluggar 100% skulle du få ha oliver fulltid på förskolan. sen gör man ju som man vill men det kanske vore skönt med några timmar till iallafall, avgiften är ju desamma ändå. mvh josefine

2011-04-30 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0