Mini Mini Disco

I lördags small det! Oliver hade sitt disco-kalas. Fem glada tjejer och killar intog dansgolvet, vissa dansade medans andra lekte med ballongerna. Det bjöds på drinkar och korv i baren, ett uppskattat inslag även av de som kommit upp i åren. Barnen fick varsin stämpel för att komma in på discot, Oliver var inte vidare förtjust i det inslaget eftersom han ansåg att han blivit smutsig, nerkletad av den dumma mamman (jag som försökte vara rolig). Lite senare öppnade tatueringsstudion och de modiga gjorde ett besök - vissa flera. Kalaset avslutades med en goodiebag fylld av godis och en och annan tuta. Sedan åkte Olivers nya film Bilar (kärlek vid första ögonkastet) på och han fick chans att varva ner till brummande motorer. Inte riktigt min typ av metod för att lugna nerverna men för O verkade det fungera...

Nedan kommer lite bilder, vi tog rätt många men majoritetetn är suddiga - barn har en tendens att röra sig fort!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med kalas! så det är redan i den ålder som mammor blir dumma och pinsamma?! Då vet jag vad jag har att se framemot (jag tyckte också det var kul nämligen)

2011-09-01 @ 08:57:59
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0