När mörkret faller

Oliver önskade sig pannkaksfrukost och jag är inte den som säger nej till bra ideér. Vi såg på julkalendern, hela familjen, och njöt av pannkakor med sylt. Barnsligt gott. Resten av dagen har vi spenderat med släkten. Vi hälsade på min farmor och farfar, pojkarnas morfar var också där, Oliver hade gjort en present till honom som han överlämnade. Det var en tax av pappersrullar som han hade tejpat och målat på, han var så stolt över den, min lilla sötnos. Mina svärföräldrar kom hit och fikade nu på kvällskvisten, med sig hade de nybakade lussekatter och skummtomtar. Lördagsmys. Nu ser vi på "när mörkret faller", en utav de bästa svenska filmerna som har gjorts, och fullkomligt vräker i oss lösgodis.



Oboy med minimarshmallows - Mums!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt

2011-12-04 @ 00:09:36
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Tina

Kul, du är igång med bloggen! Här tror man att man har koll men icke.

2011-12-04 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0