Hur man märker att man bor med en kock...

Följande konversation följde efter att T hade lagat mat häromdagen:

T serverade maten under tystnad med ett sammanbitet ansikte.
Jag: Va gott det ser ut älskling!
T: Nääää.
Jag: Nähe?
T: Du ser väl att det inte blev några ränder!
Jag: Ehm? Du menar att det inte blev några ränder efter stekningen?
T: Ja!
Jag: Men det gör ingenting. Det ser gott ut i alla fall.
T: Kan du tänka dig vilken grej det hade blivit om köttet serverades så här på en restaurang? (blänger anklagande på mig)
Jag: ... Nej. Det kan jag inte.
T ger ifrån sig ett högljutt stön och tittar på mig som att jag inte förstår någonting…



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Han kan i alla fall, min vill inte ens försöka. Han säger kommentarer som "Håller jag mig undan blir det inte fel".

2011-02-23 @ 22:35:55
URL: http://jenn88kba.blogspot.com
Postat av: Bella

Var är såsen?? Påmmin mig om att jag måste ha med mig mycket sås om jag mot förmodan skulle hem till dig och äta någon gång.

2011-02-24 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0