Jag får nog sluta raka mig under armarna också...

Jag har gått och blivit hemmafru. Jag vet inte riktigt hur det gick till. Jag känner mig manipulerad!

T kommer hem och äter lunch nästan varje dag nu och då förväntas jag stå redo med mat eftersom han annars inte hinner äta... Det är visserligen trevligt med sällskap men jag vägrar bli en sextiotals hustru. Hm. Jag borde gå med i FI bara för att visa vart jag står. Får man någon dekal då? I så fall kan jag laga maten med den på och om någon skulle se mig kan jag bara peka på dekalen. Det vore bra.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha jaa man ska inte skämma bort karlarna! =)



Hur gick det med nattandet igår då?

2011-02-25 @ 12:34:34
URL: http://natssfoto.blogg
Postat av: Linnea

Hahaha du är rolig! Men jag håller med dig, det kan vara mycket riskabelt att hålla på sådär, det är lätt att fastna i sådana vanor. Eller åtminstone blir det så hemskt synd om den stackars mannen när man kommer på att man inte vill laga lunch åt honom mer ;)



Lite skönt att höra att det inte bara var jag som fastnade i det där svarta hålet första tiden. Men jag tror att även om det till en början inte känns mycket lättare med andra barnet, så måste man ändå "skärpa till sig" för det första barnets skull och då blir det nog lättare till slut. Eller nåt. Hur det skulle funka har jag ingen aning om, men det verkar ju så enkelt för de flesta!



Nej jag får minsann ingen information, får du utskick på mail eller i brevlådan? Eller på facebook? Så jag vet var det inte funkar så jag kan rätta till det... Årsmöte kunde ju vara spännande att gå på, är det i kungsbacka då? Hmmm jag kommer inte ens ihåg om det var kba eller gbg jag gick med i men jag tror det var kba. Varför är jag så himla virrig för? Vad trött jag blir på mig själv... :/ Jag går om du går (och om jag kan förstås), jag vill inte komma helt själv...

2011-02-25 @ 13:35:46
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Lilla H

Samma här, eftersom att min man kommer hem vid sex och jag e hemma då så blir det jag som måste laga kvällsmat. Hatar det men har ju inget val för vi måste äta och lillan e hungrig typ kvart i sex. Dock blev det mackor igår.

2011-02-25 @ 14:17:23
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Hihi känner igen det där ;)

2011-02-27 @ 18:54:45
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0