Ikeas värld

Vi begav oss till Ikea igår för att köpa en hemnes byrå som vi tänkte ha i sovrummet för att få plats med bebiskläder och andra tillbehör en bebis kan behöva. Dessvärre var den slutsåld så vi kom hem tomhänta. Jag var inne på Ikeas hemsida och det visade sig att den är åter i lager på torsdag så vi får åka dit igen i slutet av veckan eller i början av nästa. Vi har spanat in den där byrån i ett halvår nu. Det är dags att ta tag i saken!

På hemsidan hittade jag även en praktisk skötbädd - för oss som inte har särskilt mycket plats i badrummet så vore en ihopfällbar variant kanon. Frågan är bara om den är stabil, vi får minsann ta oss en titt! Jag älskar designen i alla fall. Det fanns även en skötväska i samma stil, den verkar också toppen eftersom väskan delvis är en utfällbar skötbädd vilket är mycket praktiskt när man inte är på hemmaplan!


 


Kommentarer
Postat av: Lellan, 21 år & gravid!

Åh gud vad snyggt skötbordet var! Har själv funderat på ett ihopfällbart. Det verkar såå smidigt ju. Hinner ni före mig till IKEA (vilket ni troligtvis gör) kan du slänga iväg en kommentar sen om hur stabil den var eller ej. Vore toppen! En annan har en bit till närmsta Ikea affär :)

2011-01-18 @ 10:04:04
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vet att vi hade ett sånt när mina syskon var små, om det var på landet eller var det nu var. Det var jättestabilt och det var inget fel på det alls. Och det var ju säkerligen från IKEA.. ;)

2011-01-18 @ 11:30:57
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0