Svar på frågor.

En "Tilda" ställde följande frågor och eftersom hon inte tycks ha någon blogg(?) så får jag svara här.

Hur försörjer ni er? Jobbar du eller är du hemma på heltid med ditt barn? Hur gammal är han?

Både jag och T studerar och försörjer oss därför med studielån och studiebidrag. T jobbar även lite extra under vissa perioder. Tanken är att jag ska börja läsa vid universitetet till hösten (på distans eftersom vi får ett barn - BF 5 april), T är klar med sin utbildning om ett år och ska då vara pappaledig i några månader. Oliver började på dagis när han var drygt ett år och han får bortsett från sommaren (juni-augusti) gå heltid på dagis även framöver. Oliver är två och ett halvt år gammal och innan jag hinner blinka lär han be om en moped...

Hoppas det svarade på dina frågor och det glädjer mig att du läser min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0