Update

Det har varit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna. Jag är i sluttampen av en kurs och Oliver är sjuk så det har varit fullt upp.

Oliver kräktes i helgen och fick därefter feber. Eftersom han var feberfri igår och verkade frisk och kry fick han gå till dagis, men så igår kväll åkte han på en ruggig förkylning och febern kom tillbaka. Vi har varit vakna nästan hela natten, sett på nicke nyfiken och försökt få i Oliver vätska. Oliver tycks väldigt berörd av febern, han är som i en dimma och sover om vartannat. Han klamrar sig fast och vill inte alls vara ensam. Stackars liten. Det finns inte så mycket annat att göra än att trösta och mysa.

Just nu håller T på att steka plättar i hopp om att Oliver ska få i sig något annat än isglass. Vi håller tummarna på att det faller den unge herren i smaken och att han kan lämna tv-musse en liten stund för att äta.

   

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars liten! :( Hoppas han blir bra snart! Jag undrade vart du tagit vägen, men då förstår jag. Jag har också fullt upp då jag som vanligt skjutit fram en massa skolarbete lite onödigt länge. Eller mycket onödigt länge skulle man kunna säga också... Varför gör jag alltid så? :/

2011-03-01 @ 22:51:29
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0