Just nu...




Vi var hos min moster igår och firade morsdag. Oliver härjade fritt bland alla leksaker tätt följd av min minsta kusin som snart fyller två år. Min stora kusin lekte med min minsta lillasyster, (den största tar studenten i morgon!) fast jag fick vara med och spela spel.
Blev det rörigt? Nåja, vi fikade hos min moster igår med nästan hela min mammas sida av släkten.
Min minsta kusin hade blivit lite stor för att ha nytta av sitt babygym så Elias fick det. Stackars Elias tycker att jag är rätt tråkig att umgås med när jag studerar så det här passade honom utmärkt som extra sysselsättning. Han är gillar att ligga i gymmet och ibland lyckas han till och med få in riktiga slag och då låter det - till hans förtjusning!

Elias kläder är från hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0