Slutbetyg

Jag har ansökt om att få ett slutbetyg, jag har under en tid haft tillräkligt många poäng för att anse mig själv vara klar med gymnasieskolan, men jag kände att jag behövde läsa till lite meritpoängskurser. Jag har bland annat tragglat kurs B i matematik under flera veckor och det är därför det har varit lite torka här på bloggen.
För mig som aldrig har tagit studenten får väl det här räknas som min motsvarighet? Min sambo överraskade mig med vita tulpaner. Otroligt vackra.
Nu står dörrarna till universitetet på glänt, och jag kan knappt bärga mig.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad spännande! Grattis! Vad vill du läsa nu?

2011-11-24 @ 13:44:52
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0