Inredning - Barnrummet

I somras bytte vi rum med barnen för att de skulle få större yta att leka på. Vi rev ut våra saker och hävde in deras utan vidare mycket tankar kring hur vi ville ha det. Nu i veckan bestämde jag mig för att möblera om och oj, vilken skillnad det blev! Det blev en öppnare yta för lek och samtidigt en bättre organistation av alla småsaker. Ni som följer mig på twitter vet att jag råkade göra sönder väggen, tänk er ett stort hål rakt genom vägg och... Nä, så illa var det inte. Lite av tapeten lossnade när jag skulle ta ner våra vägglampor, eftersom planen är att måla om väggen gjorde det inte så mycket, vi får spakla lite innan färgen kommer upp bara. Nu är det en rosa fondvägg därinne och färgen klickar inte med barnens leksaker och möblemang, så vi ska måla den vit. Det blir stilrent och ljust. 



Hjälp!
Vi är på jakt efter en fin sänglampa som ska vara väggfast och barnsäker, helst ska den inte skrika "jag är gjord i plast!". Alla tips mottages varmt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fler bilder tack! Sängen ser ju helt underbar ut!

2011-11-28 @ 13:48:00
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0