Lördag

Vi vaknade lite väl sent, rusade runt som galna hönor för att försöka hinna i tid till frisören. Vi hann inte i tid. Frisören fick klippa i lite snabbare fart. Oliver blev fin i håret. Vilket var det viktigaste. På onsdag är det nämligen dags för fotografering på dagis.
Medans frisör-Doris klippte hans hår såg han på film. Jag och T satt på andra sidan salongen och drack kaffe. Oliver tittade bort mot oss ibland, men han tycktes vara cool i sin position. Han ville till och med ha färg i håret - vi pratar om killen som tycker hans mamma förstör/smutsar ner honom om hon gör en snygg tatuering. Letar ni efter en bra barnfrisör kan vi varmt rekommendera Hair-line i Onsala.

Direkt när vi lämnat frisören begav vi oss till Kungsbacka eftersom Oliver skulle delta i Minitrampet. Han var en av deltagarna i "Stödhjulsracet".

Vi träffade spindelmannen, en utav Olivers största idoler.
(Han har en spindelmannen pyjamas och nu är jag rädd att vi kommer få torka den med hårtork för att ingen annan duger. Jag ska inte klaga, spindelmannen är en bra idol. Han hoppar på hus och bär trikå, hihi ;)


Han höll även i uppvärmningen...


Och han räknade ner när loppet skulle börja.


Köööööör!!


Efteråt ville jag ta en fin bild på Oliver med hans diplom. "Le Oliver" sa jag, och ja, vi får nog öva lite mer på att få fejkade leenden att se äkta ut.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Duktig han är och spindelmannen är en helt fantastisk ide

2011-10-09 @ 22:28:14
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0