Liten och stor

Godmorgon eller kanske förmiddag? Jag och Elias har varit och lämnat en gråtande Oliver på förskolan. Han tycker inte att det är vidare kul att gå dit längre. Jag vet inte vad det beror på, kanske gör vi för mycket roliga saker de dagarna han är ledig, kanske känner han konkurrens med Elias och blir avundsjuk? Han verkar åtminstone trivas på dagis, när jag hämtar honom är han glad och berättar om vad han har gjort under dagen.
 
För att helt byta ämne; Vi var på ullared i lördags tillsammans med några goda vänner, både Oliver och Elias skötte sig bra även om Oliver för ett slag tappade fokus och härjade och Elias behövde ta en mat-pause i deras nya amningsrum. Vi hittade en del bra och ha saker, ni vet diskmedel och sådär, men också lite Lundmyr grejer. Matchande barn är min grej så jag köpte likadana saker till båda.



Så sött så!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Är jättesött med syskon som matchar!

2011-09-07 @ 10:40:30
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0