My day

Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag bestämde mig för att ägna den helt åt mig själv, Elias fick hänga på bäst han ville. Vi såg på gamla avsnitt av Desperate housewives och åt glass rakt ur förpakningen (E fick bananpuré). Jag är vanligtvis en tornado när O är på dagis, städar och gör alla andra måsten.

Wiho, vilket energi jag har nu, kan också bero på kaffet som jag drack när Olivers mormor tittade förbi.

Elias somnade nyss och O ser på fåret Shean (förmodligen felstavat). När lillgossen vaknar ska vi gå på promenad med vår nya kärra, vem kunde ana att en syskonvagn var en sådan välsingnelse. Jag kan inte förstå varför jag inte köpte en genast.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad härligt! En sån dag är du definitivt värd!

2011-09-27 @ 21:49:00
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0